مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:502024-01-05سياسي

بازداشت برخی عوامل مرتبط با انفجارهای تروریستی کرمان+تکمیلی


سیستم های اطلاعاتی توانسته اند سرنخ های خوبی پیدا کنند بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشته اند دستگیر شده اند که اطلاعات آنها بعدا توسط دستگاه های امنیتی اطلاع رسانی خواهند شد - تابناک _ وزیر کشور گفت: سیستم های اطلاعاتی کشورمان با توانمندی لازم، سرنخ های بسیار خوبی در خصوص افراد دخیل در انفجارهای تروریستی کرمان پیدا کردند و بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شدند.

احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه برخی عوامل جنایت کرمان شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: از مجموع 88 شهید حادثه تروریستی کرمان، نزدیک 54 نفر زن و 34 نفر مرد هستند 12 شهید مهاجر افغان داریم و قریب 10 نفر زیر 10 سال سن دارند و 30 نفر زیر 18 سال هستند تعدادی از آنها در کرمان دفن می شوند که بیش از 50 نفر هستند برخی دیگر به سایر شهرهای استان کرمان و برخی هم در سایر استان ها به خاک سپرده خواهند شد.

وزیر کشور افزود: برابر اطلاعات محلی، برخی شهدا امروز تشییع می شوند برخی هم بعد از انتقال به شهرهای خود دفن می شوند که زمان تشییع آنها اعلام می شود.

وحیدی درباره شناسایی عوامل تروریستی گفت: سیستم های اطلاعاتی توانسته اند سرنخ های خوبی پیدا کنند بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشته اند دستگیر شده اند که اطلاعات آنها بعدا توسط دستگاه های امنیتی اطلاع رسانی خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت برخی عوامل مرتبط با انفجارهای تروریستی کرمان+تکمیلی

بازداشت برخی عوامل مرتبط با انفجارهای تروریستی کرمان+تکمیلی