مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:052023-12-31سياسي

رییس جمهور بر پیگیری مستمر رشد تولید در کشور از سوی همه مدیران تأکید کرد


آیت الله رییسی با تأکید بر پیگیری مستمر رشد تولید در کشور از سوی همه مدیران دستگاهای اجرایی، از بانک مرکزی خواست نسبت به تأمین مالی بنگاه های کوچک توجه ویژه داشته باشند.

- آیت الله رییسی با تأکید بر پیگیری مستمر رشد تولید در کشور از سوی همه مدیران دستگاهای اجرایی، از بانک مرکزی خواست نسبت به تأمین مالی بنگاه های کوچک توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز هیئت دولت با گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از ایثار و مجاهدت های این شهید والامقام در تقویت و ایستادگی جریان مقاومت در منطقه بویژه در فلسطین و لبنان، شهید سلیمانی را برای مدیران دستگاه های اجرایی، الگو و الهام بخش در روحیه جهادی و خستگی ناپذیری در انجام امور دانست.

رییس جمهور در ادامه از ضرورت توجه مدیران به تاثیر تصمیم گیری ها و اقدامات شان در زندگی مردم گفت و تصریح کرد: وزرا و مدیران دستگاه های اجرایی کشور مردم را به عنوان محور همه تصمیمات و اقدامات خود ببیند و بر این مبنا عمل کنند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پیگیری مستمر رشد تولید در کشور از سوی همه مدیران دستگاهای اجرایی، از بانک مرکزی خواست نسبت به تأمین مالی بنگاه های کوچک توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور بر پیگیری مستمر رشد تولید در کشور از سوی همه مدیران تأکید کرد

رییس جمهور بر پیگیری مستمر رشد تولید در کشور از سوی همه مدیران تأکید کرد