مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:302024-01-20پزشكي

چه دمنوش های گیاهی برای کودکان توصیه می شود؟


کارشناسان توصیه می کنند هنگام تصمیم گیری برای دادن چای حاوی کافیین به کودک، احتیاط کنید، توصیه می شود که بچه های پیش دبستانی بیش از 45 میلی لیتر کافیین در روز مصرف نکنند.

- مصرف بعضی از دمنوش ها برای کودکان بی خطر است و می توانند برای سلامتی آن ها مفید باشد و علائم جزیی بعضی بیماری ها را تسکین دهد، اما بعضی از آن ها برای کودکان مفید نیست، بنابراین باید از نوع دمنوشی که به کودکان می دهید و میزان مصرف آن ها آگاه باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایمنا، انواع چای مانند چای سیاه، چای سبز، قهوه و نوشابه حاوی کافیین هستند، از آنجایی که کافیین ماده ای ادرارآور است موجب می شود بدن کودکان آب بیشتری از دست دهد، با وجود اینکه حد مجاز مصرف کافیین برای کودکان زیر 12 سال در نظر گرفته نشده است، کارشناسان توصیه می کنند هنگام تصمیم گیری برای دادن چای حاوی کافیین به کودک، احتیاط کنید، توصیه می شود که بچه های پیش دبستانی بیش از 45 میلی لیتر کافیین در روز مصرف نکنند.

نوشیدنی های کافیین دار چه بلایی بر سر کودکان می آورد اگر کودک شما نوشیدنی حاوی کافیین می نوشد، ممکن است هوشیار شود و برای مدت طولانی بیدار بماند و بیدار ماندن بیش از حد، برای کودکان عوارض بسیار زیادی دارد؛ کافیین باعث افزایش ادرار می شود که به نوبه خود منجر به کمبود کلسیم در بدن شده و در نتیجه بر سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه دمنوش های گیاهی برای کودکان توصیه می شود؟

چه دمنوش های گیاهی برای کودکان توصیه می شود؟