مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:002024-01-16اقتصادي

الزام اجرای یک پروژه زیست محیطی در پالایشگاه تهران


مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر اینکه پالایشگاه تهران به دلیل مصرف سوخت گاز دارای حداقل آلایندگی است، گفت: در راستای همکاری با سازمان محیط زیست مقرر شده پروژه بازیابی گازهای ارسالی به سیستم مشعل بارویکرد زیست محیطی در شرکت پالایش نفت تهران اجرایی شود.

- مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر اینکه پالایشگاه تهران به دلیل مصرف سوخت گاز دارای حداقل آلایندگی است، گفت: در راستای همکاری با سازمان محیط زیست مقرر شده پروژه بازیابی گازهای ارسالی به سیستم مشعل بارویکرد زیست محیطی در شرکت پالایش نفت تهران اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد آرمان فر در جمع خبرنگاران با اشاره به الزامات محیط زیستی که برای پالایشگاه تهران درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته با سازمان محیط زیست الزامی برای پالایشگاه تهران تدوین شد که بر اساس آن پروژه بازیابی گازهای ارسالی به سیستم مشعل پالایشگاه(Flare Gas Recovery) بارویکرد زیست محیطی و در راستای قانون هوای پاک اجرایی شود.

وی با بیان اینکه پالایشگاه تهران در دهه پنجاه نمایی از شعله برافراشته فلر داشت اما اکنون با اقداماتی که صورت گرفته است ورودی ها به گاز فلر کاهش یافته است گفت: با این حال به جهت همکاری با محیط زیست پروژه FGR در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام اجرای یک پروژه زیست محیطی در پالایشگاه تهران

الزام اجرای یک پروژه زیست محیطی در پالایشگاه تهران