مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:502023-12-22سياسي

امام جمعه موقت شهرکرد: مادران و همسران شهدا پاسدار میراث گران بهای شهادت هستند


روز وفات حضرت ام البنین(س) را با عنوان روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا نامگذاری کرده اند و به راستی که این بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی ایثار و از خود گذشتگی را به اوج رساندند و پاسدار میراث گران بهای شهادت شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: روز وفات حضرت ام البنین(س) را با عنوان روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا نامگذاری کرده اند و به راستی که این بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی ایثار و از خود گذشتگی را به اوج رساندند و پاسدار میراث گران بهای شهادت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی اول دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی با ذکر آموزه هایی از معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با اشاره به در پیش بودن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در هفته پیش رو، اظهار کرد: روز وفات این بانوی بزرگوار و مادر حضرت قمر بنی هاشم(ع) را با عنوان روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا نامگذاری کرده اند و به راستی که این بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی ایثار و از خود گذشتگی را به اوج رساندند و پاسدار میراث گران بهای شهادت شدند.

وی با بیان اینکه این ایام یادآور اشغال افغانستان از سوی اتحاد جماهیر شوروی در سال 58 است، ادامه داد: سردمداران شوروی از دیرباز نجات خود را منوط به دستیابی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شهرکرد: مادران و همسران شهدا پاسدار میراث گران بهای شهادت هستند

امام جمعه موقت شهرکرد: مادران و همسران شهدا پاسدار میراث گران بهای شهادت هستند