مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:552024-01-01اقتصادي

تشکیل وزارت بازرگانی آری یا نه؟!


جدا کردن بخش بازرگانی از وزارت صنعت ، معدن، تجارت و تشکیل دوباره وزارت بازرگانی موضوعی است که سال های گذشته با مخالفت ها و موافقت هایی همراه بوده است؟ حال سئوال اینجاست این ادغام و تفکیک به نفع کدام طیف از جامعه است تولید کننده یا وارد کننده ؟ درمیز اقتصاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی توانا، علی رضوانی  زاده ، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران در نشست خبری شبکه خبر در مورد موضوع برنامه در رابطه با اینکه آیا با تشکیل وزارت بازرگانی موافق است؟ گفت: به عنوان موافق تشکیل وزارت بازرگانی اجازه می خواهم که چند محور را خدمت شما و بینندگان عزیز ارائه بکنم، 1- بحث تاریخی و سابقه فعالیت هایی که  در بخش خصوصی و جامعه اقتصادی کشور قبل از سال  92 با داشتن وزارت بازرگانی در کشور شاهد بودیم و هیچ مشکل و معظلی را که امروز در حوزه بی انضباطی های واردات و صادرات و اختلاس هایی که مطرح می شود را نداشتیم.

علی رضوانی زاده: دیپلماسی و حضور پایدار در بازارهای هدف بخش مهمی است که نیاز به متولی دارد وی افزود: به دفعات ما شاهد هستیم که در دولت آقای رییسی و دو دولت آقای روحانی این موضوع پیگیری شد ولی مورد استقبال و اعتماد مجلس قرار نگرفت، شاید بخاطر این باشد که لایحه تنظیمی که ارائه شده بود فاقد آن ساختار لازم و شرح وظایف دقیق و معین برای وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل وزارت بازرگانی آری یا نه؟!

تشکیل وزارت بازرگانی آری یا نه؟!