مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:202024-01-12سياسي

سبزی: نباید آبی که می تواند برای شرب مردم مورد استفاده بگیرد در صنعت هدر برود.


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه برای مشکل آب ساوه باید برنامه ریزی بلند مدت داشت، اظهار کرد: بررسی مولفه های مختلف باید در دستور کار دستگاه ها باشد که یکی از آنها استفاده صنایع از پساب است و نباید آبی که می تواند برای شرب مردم مورد استفاده .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت منابع آب ساوه با بیان اینکه از ابتدای دوران نمایندگی پیگیر انتقال آب از سد کوچری هستیم، گفت: نامه نگاری های متعددی به وزارت خانه و ریاست جمهوری انجام شده است تا این پروژه در سریعترین زمان ممکن با تخصیص منابع انجام شود.

نماینده ساوه و زرندیه افزود: از ابتدای دولت سیزدهم پیگیری ها در این خصوص افزایش یافت تا اینکه کار به دست قرارگاه خاتم سپرده شد و اخیرا نیز قرار است مسیر 30 کیلومتری آوه تا ساوه در سریعترین زمان ممکن لوله گذاری شود.

وی با بیان اینکه برای ما مشکل آب ساوه باید برنامه ریزی بلند مدت داشت، اظهار کرد: بررسی مولفه های مختلف باید در دستور کار دستگاه ها باشد که یکی از آنها استفاده صنایع از پساب است و نباید آبی که میتواند برای شرب مردم مورد استفاده بگیرد در صنعت هدر برود.

وی افرود: در حوزه فرهنگ سازی نیز باید اقدامات لازم انجام شود تا مردم را در خصوص تبعات ناشی از استفاده بی رویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: نباید آبی که می تواند برای شرب مردم مورد استفاده بگیرد در صنعت هدر برود.

سبزی: نباید آبی که می تواند برای شرب مردم مورد استفاده بگیرد در صنعت هدر برود.