مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:352024-01-14فرهنگي

رییس سازمان بسیج: تئاتر باید به جایگاه سینما ارتقا پیدا کند


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تئاتر در بین جامعه جایگاه ویژه ای دارد، گفت: همانگونه که جایگاه سینما منحصر به فرد است؛ با سرمایه گذاری در حوزه تئاتر نیز این فرهنگ باید به جایگاه شایسته و در خور برسد و تئاتر باید به جایگاه سینما ارتقا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج(سودای عشق) با حضور مسئولین استانی و کشوری و هنرمندان امروز در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد.

  سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین ابراز کرد: برگزاری سالانه جشنواره تئاتر بسیج را در خور تحسین و از موفقیت های این مجموعه می توان قلمداد کرد.

   وی با اشاره به اینکه ملت ایران در حوزه  فرهنگ و هنر در بین ملت های دنیا جز برجسته ترین ملت هاست، افزود:ملل دنیا فرهنگی و هنری ترین ملت است و  خدمات ما قطره ای برای اقیانوس ملت ایران است.

    سردار سلیمانی افزود: در تاریخ ایران شاهد هستیم که هر زمان در دوره ای از سوی قدرت های بیگانه تحت فشار قرار گرفتیم و اشغال شدیم، قدرت فرهنگی و هنری ملت را به اوج رسانده است.

  وی با خاطر نشان کردن اینکه هنر جوهر و  نقشه رنگارنگ است، افزود: در حوزه تئاتر کم توجهی صورت گرفته؛ در حالیکه منظومه و نگرش رهبری حمایت از این حوزه فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: تئاتر باید به جایگاه سینما ارتقا پیدا کند

رییس سازمان بسیج: تئاتر باید به جایگاه سینما ارتقا پیدا کند