مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:402023-12-27اجتماعي

12 هزار مدرسه در کشور تحت پوشش آموزش های هوش مصنوعی


مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش از ارائه آموزش های هوش مصنوعی در 12 هزار مدرسه در کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش از ارائه آموزش های هوش مصنوعی در 12 هزار مدرسه در کشور خبر داد.

حمید یزدانی در گردهمایی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش که امروز (6 دی ماه) در مجموعه مدارس 22 بهمن ناحیه 2 اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استعدادیابی، هدایت تحصیلی و هویت یابی ماموریت هایی هستند که بر عهده دفتر دوره متوسطه اول گذاشته شده اند و طبق این ماموریت ها تلاش می شود دانش آموزان با استعداد شناسایی شده نسل های مختلف، برای آینده تربیت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به متصور شدن نقاط بسیار روشن در حوزه هوش مصنوعی و تاکید مقام معظم رهبری بر قرار گرفتن ایران در میان 10 کشور اول این حوزه، افزود: در این راستا برنامه ریزی شده است که دانش آموزان دوره اول متوسطه با نرم افزارهای مختلف حوزه ساخت هوش مصنوعی آشنا شوند و به نحوی کار کنند که تا پایان سال نهم با تکمیل آموزش ها، به کسب درآمد برسند.

مدیرکل دفتر دوره متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حرکت جهان به سمت و سوی هوش مصنوعی است و این موضوع یک مطالبه است، گفت: اگر می خواهیم جزو 10 کشور اول هوش مصنوعی شویم، گریزی نیست و باید فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار مدرسه در کشور تحت پوشش آموزش های هوش مصنوعی

12 هزار مدرسه در کشور تحت پوشش آموزش های هوش مصنوعی