موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:352023-12-27بين الملل

چند گام جلوتر


بیش از 80 روز از جنگ غزه گذشت، تاکنون نه حماس نابود شده و نه مردم مقاوم و مظلوم غزه تسلیم و واقعیت میدانی آن گونه که صهیونیست ها انتظار داشتند، - بیش از 80 روز از جنگ غزه گذشت، تاکنون نه حماس نابود شده و نه مردم مقاوم و مظلوم غزه تسلیم و واقعیت میدانی آن گونه که صهیونیست ها انتظار داشتند، پیش نرفت و نیروهای مقاومت چند گام جلوتر از ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنچه خواندید مقدمه سرمقاله روزنامه صبح نو است که در ادامه می توانید بخوانید: تاکنون جنگ غزه چهار مرحله را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تعیین کننده شده است.

مرحله اول جنگ با غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی همراه بود.

در مرحله دوم، رژیم غاصب شروع به حملات هوایی بی هدف وحشیانه به غزه کرد که حتی بیمارستان ها، مدارس و خانه های مردم از این حملات در امان نماندند؛ اما نتوانست به توان نظامی حماس آسیبی وارد کند.

بعد از آن، تصمیم به حمله زمینی گرفت.

در حمله زمینی برای کشف مرکز فرماندهی و تونل های حماس نیز با شکست مواجه شد تا جایی که در عین ناباوری، گروگان ها نیز از قسمت شمالی نوار غزه که تحت کنترل صهیونیست ها بود، به این رژیم تحویل داده شدند.

در ادامه جنگ، صهیونیست ها با افزایش تلفات مواجه شدند تا جایی که نتوانستند به پیشروی زمینی خود ادامه دهند و زمین گیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند گام جلوتر

چند گام جلوتر