مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:452024-01-15حوادث

فراجا : دستور حمله به راسک از خارج صادر شد


جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: - این چهار نفر از سارقان سابقه دار بودند و اقدامات غیرقانونی فراوانی داشتند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور درباره جرییات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: در اعترافاتی که این چهار نفری که دستگیر شدند، داشتند از خارج دستور می گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس سیستان و بلوچستان در طرح رعد درباره جرییات حمله تروریستی به مقر انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: در حمله تروریستی که به مقر انتظامی راسک صورت گرفت، با یک اقدام پنهانی رو به رو بودیم به نحوی که  90 درصد اقدامات تروریستی پنهانی انجام می شود و حتما رده آشکار آسیب پذیر است.

  وی با بیان اینکه پس از این حمله دستگیری فوری تروریست ها در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت، افزود: دستگیری 4 نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی با رصد اطلاعاتی و جانفشانی انجام شد.

  جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا : دستور حمله به راسک از خارج صادر شد

فراجا : دستور حمله به راسک از خارج صادر شد