مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13اقتصادي

راهنمای متقاضیان دریافت مجوز کاریابی خارجی


در راستای اطلاع از مراحل ثبت نام و فرایند درخواست صدور مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی خارجی، راهنمای اخذ مجوز در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر دفاتر و موسسات مشاوره شغلی و کاریابی ها ضمن شناسایی و رصد نیازهای بازار کار به طور مستمر، ظرفیت های خود را به منظور جذب و بکارگیری نیروی مورد نیاز بازار به کار می گیرند.

آخرین آمار از تعداد موسسات کاریابی از وجود 1300 کاریابی داخلی و 198 کاریابی خارجی غیردولتی در کشور تا پایان سال 1401 حکایت دارد که با احتساب کاریابی های دولتی جمعا 1543 کاریابی دولتی و خصوصی را شامل می شود.

بر اساس اعلام محمود کریمی بیرانوند ـ معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - هم اکنون نزدیک به 185 مجوز کاریابی خارجی در 20 استان کشور وجود دارد و در صورت تخلف در این کاریابی ها مطابق با آیین نامه موجود در ادارات کار، هیات های فنی استانی و هیات فنی مرکزی برخورد خواهد شد.

متقاضیان راه اندازی کاریابی های خارجی می توانند به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار مراجعه و از طریق آن درخواست خود را ثبت کنند تا منجر به صدور مجوز شود.

در همین راستا و به منظور اطلاع متقاضیان از مراحل ثبت نام و روند صدور مجوز، گزارش راهنمای ثبت درخواست مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای متقاضیان دریافت مجوز کاریابی خارجی

راهنمای متقاضیان دریافت مجوز کاریابی خارجی