مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:402024-01-18سياسي

میزبانی 10 مسجد شهرستان گرمه از معتکفین


رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمه گفت: با فرا رسیدن ایام پر فیض اعتکاف، تعداد 10 مسجد شهرستان گرمه برای برپایی آیین معنوی اعتکاف و میزبانی شایسته از معتکفان مهیا شده است.

- حجت الاسلام محمود حامدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمه در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مراسم اعتکاف از پنجم تا هفتم بهمن ماه مصادف با 13 تا 15 ماه رجب در 10 مسجد شهرستان گرمه برگزار خواهد شد که 7 مسجد شهری و3 مسجد در روستاها است.

وی گفت: در برنامه های اعتکاف امسال در کنار دعا و نیایش، سخنرانی، محفل انس با قرآن، جلسات مباحثه و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و مشاوره، کتابخوانی، مولودخوانی و نیز مداحی و گرامیداشت ایام، برای مؤمنان تدارک دیده شده تا در مدت سه روز گوشه نشینی و خلوت در مساجد، بتوانند حال و هوای معنوی خود را اعتلا دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمه با اشاره به حضور دانش آموزان گرمه ای در مراسم اعتکاف افزود: از ویژگی های اعتکاف امسال این است که با هماهنگی آموزش و پرورش این شهرستان مسجد جامع برای حضور دانش آموزان معتکف تدارک دیده شده است و برنامه هایی مختص به دانش آموزان معتکف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در اعتکاف رجبیه شهرستان گرمه از طریق لینک سایت اعتکاف خراسان شمالی اقدام و در صورت عدم دسترسی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 10 مسجد شهرستان گرمه از معتکفین

میزبانی 10 مسجد شهرستان گرمه از معتکفین