مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:402024-01-16اقتصادي

بخشنامه اصلاح دستورالعمل صدور مجوز فعالیت مؤسسات آموزشی گردشگری ابلاغ شد


سرپرست دفتر مطالعات، برنامه ریزی و آموزش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ابلاغ بخشنامه اصلاح دستورالعمل و ضوابط صدور مجوز فعالیت مؤسسات آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، ابوطالب قاسمی سرپرست دفتر مطالعات، برنامه ریزی و آموزش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بر اساس این بخشنامه اعتبار مجوز مدرسان برای تدریس در دروسی که مجوز آن­ها قبلاً صادر شده است  از زمان صدور به مدت سه سال  بوده و نیازمند ارسال درخواست و مدارک آن­ها برای تمدید مجوز نیست.

سرپرست دفتر مطالعات، برنامه ریزی و آموزش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: مؤسسات آموزشی موظف هسند قبل از شروع هر دوره، فهرست کامل مدرسان اعم از متقاضیان جدید اخذ مجوز و مدرسان دارای مجوز قبلی را به اطلاع ادارات کل استانی مربوطه برسانند.

به گفته قاسمی مسئولیت نظارت بر نحوه فعالیت این افراد در مؤسسات دارای مجوز، بر عهده ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان­ ها است و هرگونه سوءاستفاده احتمالی، در چارچوب مقررات بررسی و اقدام مقتضی انجام می شود.

سرپرست دفتر مطالعات، برنامه ریزی و آموزش گردشگری ادامه داد: ادارات کل استانی مکلف هستند اطلاعات مدرسان دارای مجوز در هر دوره را به صورت گزارشات دوره ه­ای به دفتر مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه اصلاح دستورالعمل صدور مجوز فعالیت مؤسسات آموزشی گردشگری ابلاغ شد

بخشنامه اصلاح دستورالعمل صدور مجوز فعالیت مؤسسات آموزشی گردشگری ابلاغ شد