مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:102024-01-16حوادث

لندکروز 100 میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس فارس


ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات فنی از تردد یک تویوتا لندکروز قاچاق در یکی از خیابان های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

- جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی، یک خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در یکی از خیابان های شیراز توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مبارزه با معضل قاچاق و ورود غیرمجاز هرگونه کالا به کشور یکی از اولویت های ماموریتی پلیس است که در همین رابطه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات فنی از تردد یک تویوتا لندکروز قاچاق در یکی از خیابان های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و خودرو مذکور را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و چند بار اخطار، با توجه به عدم توجه راننده، ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک خودرو را مورد هدف قرار دادند و منجر به پنجر شدن لاستیک ها شد.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه با توجه تاریکی هوا راننده خودرو را رها و به سمت کوچه های اطراف متواری شد، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندکروز 100 میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس فارس

لندکروز 100 میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس فارس