مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:202024-01-16بين الملل

بازتاب حمله موشکی ایران به مقر موساد در رسانه های جهان


پس از حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر تروریستی متعلق به رژیم صهیونیستی در شمال عراق و مواضع داعش در سوریه، رسانه های متعددی در جهان اخبار مربوط به این رویداد را منعکس کردند.

- پس از حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر تروریستی متعلق به رژیم صهیونیستی در شمال عراق و مواضع داعش در سوریه، رسانه های متعددی در جهان اخبار مربوط به این رویداد را منعکس کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر گزارش داد که بنابر اعلام سپاه پاسداران ایران، نیمه شب گذشته یک مقر تروریستی در منطقه کردستان عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت.

سپاه ایران همچنین به مواضع داعش در سوریه حمله کرده است.

این خبرگزاری بدون اشاره به اقدامات مخرب اخیر آمریکا در غرب آسیا، حمایت بدون قید و شرط آن از حملات سهمگین رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و حملات هوایی و دریایی تحت رهبری واشنگتن به یمن که نگرانی ها درباره گسترش جنگ غزه در سراسر منطقه را افزایش داده است، افزود: این حملات ایران در حالی انجام شده است که نگرانی ها نسبت به گسترش درگیری ها در خاورمیانه پس از آغاز حملات اسراییل به غزه باتوجه به اینکه گروه های مورد حمایت ایران از لبنان، عراق، سوریه و یمن وارد آن شده اند، بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب حمله موشکی ایران به مقر موساد در رسانه های جهان

بازتاب حمله موشکی ایران به مقر موساد در رسانه های جهان