مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:452024-01-15اجتماعي

ارائه بیش از 386 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بندرانزلی


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرانزلی با بیان اینکه از ابتدای امسال 386 هزار و 672 نفر ساعت برای متقاضیان در گروه های مختلف در دوره های آموزشی و مهارتی شرکت کردند، - گفت: از جمله این گروه ها دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تا زنان خانه دار و سربازان وظیفه بودند.

حمید ربیعی زاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی حسن رود گروه های هدف در 8 گروه دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانش آموزان، دانشجویان، زنان خانه دار همچنین زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده هایشان، زندانیان، ساکنین مناطق روستایی، سربازان وظیفه، شاغلین بنگاه های اقتصادی همچنین متقاضیان مهارت آموزی هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال برای سربازان وظیفه بالغ بر 24 هزار و 527 نفر ساعت و برای زنان سرپرست خانوار بالغ بر 7 هزار و 858 نفر ساعت دوره های مهارتی در رشته های مختلف برگزار شده، افزود: همچنین طی این مدت برای دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی 3 هزار و369 نفر ساعت آموزش مهارتی در مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی حسن رود ارائه شده است.

ربیعی زاد با اشاره به اینکه تعهد سالانه مرکز در 8 گروه هدف، 140 هزار نفر ساعت آموزش است، تصریح کرد: عملکرد این مرکز تا پایان آذر ماه سال جاری 129 هزار و 922 نفر ساعت بود در سه ماه پایانی سال و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 386 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بندرانزلی

ارائه بیش از 386 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بندرانزلی