مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:252023-12-29سياسي

ولایت و بصیرت مردم در 9 دی بود ناجی کشور و انقلاب بود


آن چیزی که در فتنه 88 باعث نجات کشور شد ولایت و بصیرت مردم در 9 دی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید سید رضی موسوی که از یار و یاوران وی بود بر ترویج مکتب شهید سلیمانی تاکید و اظهارکرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد و موجب وحدت دنیای اسلام و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد.

وی با گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق گفت: مردم ولایی ایران اسلامی در 9 دی 88 آب پاکی را روی دستان فتنه گران داخلی و بانیان اصلی این فتنه که آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب بود ریختند و آن چیزی که باعث نجات کشور شد ولایت و بصیرت مردم در 9 دی بود.

امام جمعه اسفراین افزود: شرایط امروز سخت تر از گذشته است دشمن با راه انداختن جنگ نرم کاری کرده تشخیص حق و باطل برای جوانان ما سخت شده که بهترین سلاح مبارزه با جنگ نرم بصیرت است.

وی ادامه داد: مراکز آموزشی و فرهنگی که می تواند در جامعه بصیرت افزایی کنند باید از هیچ کوششی دریغ نورزند فتنه شدیدتر و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت و بصیرت مردم در 9 دی بود ناجی کشور و انقلاب بود

ولایت و بصیرت مردم در 9 دی بود ناجی کشور و انقلاب بود