موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:552023-12-30اقتصادي

فیلر جوشکاری آلیاژهای مقاوم به خوردگی تولید شد


فیلر جوشکاری آلیاژهای CRA توسط محققان یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس با کاربرد در صنایع مختلفی از جمله نفت و پالایشگاه تولید شد.

- فیلر جوشکاری آلیاژهای CRA توسط محققان یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس با کاربرد در صنایع مختلفی از جمله نفت و پالایشگاه تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صنعت جوشکاری در صنایع نفتی، گازی و پتروشیمی و صنایع انرژی نیازمند فیلرهای جوشکاری خاص از آلیاژهای مقاوم به خوردگی (CRA) برای اتصال قطعات به یکدیگر هستند.

یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس موفق به تولید گونه ای از این فیلرها شده است.

هوشدار، مدیرعامل این شرکت با اشاره به فعالیت این شرکت در تولید آلیاژهای آستنیتی، گفت: با توجه به اینکه نیاز کشور به فیلرهای جوشکاری آلیاژهای CRA از طریق واردات تأمین می شد، محققان شرکت ما اقدام به تحقیق و توسعه برای تولید این فیلرها کردند که در سال 1402 به نتیجه رسید.

وی افزود: با توجه به نقش استراتژیک صنایع نفتی و گازی به فیلرهای جوشکاری، بومی سازی این محصول گام مؤثری در رفع نیاز این صنایع است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هوشدار گفت: محصولات مشابه خارجی با قیمت بالایی در کشور وجود دارد که تولید این فیلرها در این شرکت منجر به صرفه جویی یک میلیون دلاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلر جوشکاری آلیاژهای مقاوم به خوردگی تولید شد

فیلر جوشکاری آلیاژهای مقاوم به خوردگی تولید شد