مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:452024-01-08سياسي

ملت ایران از شهادت نمی ترسند


دومین یادواره شهدای دامپزشکی مازندران با محوریت گرامیداشت شهدای کرمان، با حضور مشاور وزیر کشاورزی، مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده های شهدای غواص در ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی ابراهیمی جعفری سرپرست حراست سازمان دامپزشکی کشور امروز، 18 دی ماه در دومین یادواره شهدای دامپزشکی مازندران با محوریت گرامیداشت شهدای کرمان، اظهار کرد: سازمان دامپزشکی کشور افتخار این را دارد که 60 شهید در حوزه دامپزشکی تقدیم انقلاب کند.

مشاور معاون وزیر جهادکشاورزی افزود: عده ای از این عزیزان در مسیر جبهه کمین خورده اند و مفقودالاثر و مفقود الجسد شدند، همچنین یکی از شهدا در راه خدمت اهداف سازمانی در محل کار که جهت جلوگیری از اشاعه بیماری تلفات دامی حضور یافت به واسطه بمباران در کرمانشاه جان خود را نثار می کند.

جعفری با اشاره به اینکه راه شهادت در دامپزشکی به هشت سال دفاع مقدس ختم نمی شود، تصریح کرد: دامپزشکی کشور بعد از جنگ در مناطق نا امن در کمین ضد انقلاب شهید داد، همچنین در دفاع از حرم هم همکاران دامپزشکی شهید شدند.

وی با تاکید بر اینکه نام شهید موجب معنویت و برکات می شود، افزود: حرکت در مسیر ولایت، تلاش جهادی و اخلاص در عمل، امید به شهادت را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران از شهادت نمی ترسند

ملت ایران از شهادت نمی ترسند