مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:102024-01-20بين الملل

مصر موافقتش با پیشنهاد تل آویو درباره محور فیلادلفیا را تکذیب کرد


منابع مصری به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درخصوص موافقت قاهره با پیشنهاد رژیم صهیونیستی درمورد کنترل بر محور فیلادلفیا واکنش نشان دادند.

- منابع مصری به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درخصوص موافقت قاهره با پیشنهاد رژیم صهیونیستی درمورد کنترل بر محور فیلادلفیا واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع عالی رتبه مصری گزارش های رسانه های عبری زبان درخصوص موافقت قاهره با پیشنهاد رژیم صهیونیستی که به این رژیم اجازه اشغال محور فیلادلفیا در مقابل شراکت تشکیلات خودگردان فلسطین در طرح روز بعد از جنگ را می دهد، تکذیب کرد.

منابع به شبکه خبری القاهره اعلام کردند که اینگونه دروغ های رسانه ای به یک رفتار روزمره تبدیل شده است که هدف آن منحرف کردن توجه از مواضع اعلام شده مصر در مورد لزوم توقف فوری این تجاوزات است.

در همین راستا، روزنامه وال استریت ژورنال درباره محور فیلادلفیا در مرهای مصر نوشت که رژیم صهیونیستی در حال مذاکره با مصر برای تشدید نظارت در محور فیلادلفیا به عنوان گذرگاه ارتباطی میان مصر و نوار غزه به بهانه ممانعت از افزایش ساخت تونل توسط جنبش حماس است.

در عین حال، یک منبع مصری مسئول در گفت وگو با شبکه خبری القاهره ادعاهای رسانه ها درخصوص همکاری مصر و رژیم صهیونیستی در نصب دستگاه های نظارتی و حسگر در محور فیلادلفیا را تکذیب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر موافقتش با پیشنهاد تل آویو درباره محور فیلادلفیا را تکذیب کرد

مصر موافقتش با پیشنهاد تل آویو درباره محور فیلادلفیا را تکذیب کرد