مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:302024-01-05سياسي

راهیان نور بیت المقدس را پس از پیروزی مجاهدین برگزار می کنیم


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با پیروزی مجاهدین در مبارزه با رژیم صهیونیستی راهیان نور قدس را برگزار خواهیم کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با پیروزی مجاهدین در مبارزه با رژیم صهیونیستی راهیان نور قدس را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی شامگاه پنجشنبه 14 دی در حاشیه همایش تجلیل از مادران جهادگر سیستان و بلوچستان افزود: آینده کشور و اسلام بسیار امیدوار کننده است و مطمئن هستیم که موفقیت های بزرگی قرار هست رقم بخورد.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مجاهدت های سردار سلیمانی نه در دوران عُسر و سختی بلکه در دوران نصرت و پیروزی قرار دارند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مباحثی که مد نظر امام خمینی رحمت الله علیه بود مساله ساخت کشور و جبران عقب ماندگی دوران طاغوت بود.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب در اقصی نقاط کشور به ویژه سیستان و بلوچستان عقب ماندگی فراوانی داشتیم که بعد از پبروزی انقلاب اسلامی با همت امام راحل و جوانان انقلابی با وجود همه مشکلات از جمله مسائل امنیتی، جهادگران با تخصص و ویژگی های مختلف حرکت خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور بیت المقدس را پس از پیروزی مجاهدین برگزار می کنیم

راهیان نور بیت المقدس را پس از پیروزی مجاهدین برگزار می کنیم