مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:202024-01-05سياسي

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نوری ها همراه با سراسر کشور


در پی ترور کور مردم بی گناه و زائران مزار سردار دل ها در کرمان توسط ایادی استکبار نمازگزاران جمعه نور و دیگر شهرهای این شهرستان با راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل این جنایت را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، یکبار دیگر دست آلوده پلید استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و فرزند نامشروع آن رژیم صهیونیستی از آستین مغزهای مفسد و شرارت زا بیرون آمد و ملت عزیز ایران را عزادار کرد.

ترور کور کودکان، زنان و مردم شهید پرورایران اسلامی در مراسم بزرگداشت سید شهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی عزیز قطعا سبب استواری بیشتر انقلاب اسلامی و هوشیاری و اتحاد بیشتر ملت ایران شده و بیانگر زبونی و ناتوانی بیش از پیش دشمنان خونخوار ملت بزرگ ایران اسلامی است و به هیچ وجه آلام ضربه جبهه مقاومت برای صهیونیزم در سرزمین های اشغالی نخواهد شد.

ترس از زائر و عاشقان سردار سلیمانی به ترس از نام و حتی تصویر  سردار اضافه شد، زیرا دیدن پس از چهار سال از شهادت این بزرگ مرد تاریخ، این ملت نه تنها قهرمانان و پهلوانان دیار خود را فراموش نمی کنند بلکه عاشق تر از همیشه به زیارت مزارشان می روند و قدردان همه تلاش ها و زحمات آنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نوری ها همراه با سراسر کشور

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نوری ها همراه با سراسر کشور