مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:002023-12-25سياسي

مردم کازرون در طول سال ها اوج بصیرت،شجاعت و فهم دینی خود را اثبات کردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: مردم کازرون هم، در زمان شکل گیری انقلاب و هم بعد از پیروزی انقلاب اوج بصیرت و فهم دینی و انقلابی خودشان را نشان دادند و حتی 1 روز زودتر از سایر شهرها به صحنه آمدند و اقدامات وقیحانه دشمنان را در سال 88 محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون مراسم یادواره 1300 شهید شهرستان کازرون و سالروز شهادت 85 شهید شهرستان در عملیات کربلای 4 با حضور مردم، مسولین و خانواده شهدا برگزار گردید.

در این مراسم سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با گرامیداشت یادو نام شهیدان به ایراد سخن پرداخت و افزود:در سالگرد عملیات کربلای 4 قرار داریم ،عملیاتی که در آن رزمندگان سرافراز استان فارس و رزمندگان شجاع و غیور کازرونی ایفای نقش کردندو شهرستان کازرون 85 شهید سرافراز را به اسلام تقدیم نمود.

ایشان ادامه داد: شهرستان کازرون در بعد ملی و دینی می درخشد، همان طور که بیش از 100 سال پیش در زمانی که انگلیسی ها قصد ورود و ظلم  به کشور را داشتند ناصر دیوان کازرونی ملقب به ناصر لشکر رهبری و فرماندهی مردم شجاع کازرون را بر عهده گرفت و اجازه تسخیر این سرزمین را به انگلیس نداد که حقیقتا ایشان باید به عنوان قهرمان ملی به جامعه معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کازرون در طول سال ها اوج بصیرت،شجاعت و فهم دینی خود را اثبات کردند

مردم کازرون در طول سال ها اوج بصیرت،شجاعت و فهم دینی خود را اثبات کردند