مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:552024-01-07سياسي

لزوم ترغیب آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات


استاندار سمنان با اشاره به نقش مهم و محوری انتخابات در بهبود شرایط کشور خواستار ترغیب آحاد مختلف مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات شد.

- سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای اداری استان که شامگاه گذشته 16 دی در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات پایان سال؛ مدیران کل دستگاه های اجرایی استان لازم است جلسات تبیینی دستگاهی را در جهت تشویق و ترتیب جامعه هدف به شرکت در انتخابات و در نهایت افزایش مشارکت به صورت منظم برگزار کنند.

وی افزود: انتخابات امسال برای نظام جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است و از این رو همه مسئولین باید با تمام توان جهت افزایش مشارکت گام بردارند.

هاشمی تصریح کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب به منظور مشارکت قوی در انتخابات، هر یک از افراد جامعه که با افراد و اقشار مختلفی ارتباط دارند باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.

استاندار سمنان در ادامه ضمن بیان دستاورد های کسب شده در سطح استان، طی دو سال اخیر گفت: موفقیت ها و کسب رتبه های برتر در سطح کشور حق واقعی مردم دیندار استان سمنان است که شایسته بهترین ها در همه عرصه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترغیب آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

لزوم ترغیب آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات