مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 21:502024-01-04حوادث

سارقان سیم و کابل در مهدی شهر تسلیم پلیس شدند


فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر از دستگیری سارقان سیم و کابل مخابراتی به همراه آلات و ادوات سرقت و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، مهدی شهاب الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر عصر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل و سیم مخابراتی در حوزه استحفاظی شهرستان مهدی شهر، دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام مأموران خبره آگاهی با اقدامات فنی و هوشمندانه و بررسی های موشکافانه صحنه های جرم موفق شدند تا چهار نفر سارق را در این خصوص شناسایی و همه آنها را در حین سوزاندن سیم ها دستگیر کنند.

شهاب الدین ادامه داد: متهمان این پرونده در بازجویی های تخصصی پلیس به 13 فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کردند و حدود 18 کیلوگرم سیم مسی نیز در محل کشف شد.

در این خصوص، پرونده ای تشکیل شد و سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر خاطرنشان کرد: رعایت توصیه های پلیس و از بین بردن فرصت های ارتکاب جرم زمینه وقوع انواع جرائم را کاهش می دهد و در خصوص سرقت سیم و کابل نیز اکیداً توصیه می شود شهروندان نسبت به قطع ناگهانی برق با ارتباط مخابراتی به ویژه در ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان سیم و کابل در مهدی شهر تسلیم پلیس شدند

سارقان سیم و کابل در مهدی شهر تسلیم پلیس شدند