مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:202023-12-31حوادث

آشفته حالی مردم بلوار رجای یاسوج و آمادگی یک مدیر برای نجات اهالی+تصویر


تخریب خیاابن ساحلی بلوار رجای یاسوج بر اثر سیل خواب از چشم مردم و اهلی این نقطه ربوده و آن ها را در برزخ ماندن و مهاجرت قرار داده است.

- خبرگزاری فارس- قاسم خشت زر- زمستان سال 1396 وقتی باران سیل آسا پس از چندین سال خشکسالی باریدن گرفت خواب از چشمان اهالی خیابان ساحلی بلوار رجا ربود و کافی بود تا با ادامه چند ساعته سیل اهالی این خیابان و خانه و کاشانه خود را روی سیل می دیدند و آنجا بود که بنای سست خیابان و خاک دست ریزی که در این منطقه از شهر دپو شده بود حکایت از بی تدبیری متولیان امر می داد.

اینکه چرا در بستر رود بشار این چالش مهم در نظر گرفته نشده بود و ده ها سوال دیگر هیچگاه حاشیه امنی برای ساکنان خیابان ساحلی بلوار رجا ایجاد نخواهد کرد.

به هر روی پس از این بحران بود که شرکت آب منطقه ای  وارد عمل شد برای ایمن سازی  این خیابان طرح احداث سیل بند را استارت زد و تا اجرای آن و واگذاری به پیمانگار حدود یک سال به طول انجامید و پس از آن نیز تنها با احداث ناقص این پروژه عملا خاک سست و پرتگاهی سست تر هنوز  به برجای خود باقی است و با  کمترین بارش دلهره اهالی این خیابان را فرا می گیرد.

پس از این موضوع و پیگیری ساکنان، شرکت آب منطقه ای اعلام کرد که ادامه پروژه و ایمن سازی به شهرداری واگذار کرده و شهرداری مدعی است کماکان مراحل واگذاری پروژه کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفته حالی مردم بلوار رجای یاسوج و آمادگی یک مدیر برای نجات اهالی+تصویر

آشفته حالی مردم بلوار رجای یاسوج و آمادگی یک مدیر برای نجات اهالی+تصویر