مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:502024-01-20اقتصادي

ظرفیت صنعت کفش برای اختصاص 2 درصد از کل صادرات کشور


رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه وبودجه کشور با تاکید بر ظرفیت یک میلیارد دلاری صادرات صنعت کفش، گفت: در صورتی که ظرفیت کامل این محصول بازیابی شود می تواند 2 درصد از کل صادرات کشور را به خود اختصاص دهد.

- ایسنا/قم رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه وبودجه کشور با تاکید بر ظرفیت یک میلیارد دلاری صادرات صنعت کفش، گفت: در صورتی که ظرفیت کامل این محصول بازیابی شود می تواند 2 درصد از کل صادرات کشور را به خود اختصاص دهد.

حمیدرضا مقصودی در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، در جمع خبرنگاران بیان کرد: صنعت کفش دارای ابعاد بین المللی ویژه ای است و هم اینک تعداد زیادی از تجار خارجی در این نمایشگاه حضور به هم رسانده اند.

وی با بیان اینکه صنعت کشور ایران با صادرات چند صد میلیون دلار کالا یکی از صنایع موفق و پیشرفته است، گفت: در حاضر صنعت کفش در بخش مواد اولیه 40 درصد و در بخش تبدیل مواد اولیه به محصول نهایی 100 درصد تکمیل است.

رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه وبودجه کشور ادامه داد: اگر زنجیره تولید این محصول تکمیل شود حجم ارزش افزوده صنعت کفش چندین برابر بیشتر از حجم کنونی آن خواهد شد.

رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه وبودجه کشور با تاکید بر ظرفیت یک میلیارد دلاری صادرات صنعت کفش، گفت: در صورتی که ظرفیت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت صنعت کفش برای اختصاص 2 درصد از کل صادرات کشور

ظرفیت صنعت کفش برای اختصاص 2 درصد از کل صادرات کشور