مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:152024-01-17سياسي

تاسیس دانشکده علوم پرستاری در مهریز یزد


رییس دانشگاه علوم پرشکی شهید صدوقی یزد از ایجاد دانشکده پرستاری در شهرستان مهریز به صورت تمام خیری در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه علوم پرشکی شهید صدوقی یزد از ایجاد دانشکده پرستاری در شهرستان مهریز به صورت تمام خیری در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر سید مهدی هاشمی از اتخاذ این تصمیم در نشستی که با حضور سیدرسول محسن زاده مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز و خیر حوزه سلامت محمد جواد زارع بیدکی و برخی مسئولان دیگر دانشگاه برگزار شد، خبر داد و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد دانشکده پرستاری در آینده نزدیک در شهرستان مهریز تاسیس شود.

وی نسبت به انجام امور اداری و تامین نیروی هیئت علمی این دانشکده قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده زمینه جذب دانشجو در این دانشکده فراهم شود.

سیدرسول محسن زاده مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به کمبود نیروی متخصص در چهار رشته پرستاری و مامایی، آزمایشگاه، اتاق عمل و بیهوشی، تاسیس دانشگاهی در این خصوص از نیازهای ضروری استان و منطقه است.

محمد جواد زارع بیدکی خیر مهریزی نیز در خصوص ساخت این دانشکده و تامین و تجهیز کامل نیازهای آموزشی این چهار رشته به صورت تمام خیری قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس دانشکده علوم پرستاری در مهریز یزد

تاسیس دانشکده علوم پرستاری در مهریز یزد