مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:202024-01-06فرهنگي

هنرمند یزدی عضو شورای عالی ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران شد


«محمود رهبران» هنرمند خوشنویس یزدی در انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، به عنوان عضو این شورا انتخاب شد.

- ایسنا/یزد محمود رهبران هنرمند خوشنویس یزدی در انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، به عنوان عضو این شورا انتخاب شد.

مراسم انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان برگزار شد که در بخش نستعلیق به ترتیب حسین غلامی با 48 رای، مهدی فلاح 47 رای ومحمود رهبران با 34 رای، سه نفر اولی بودند که به ترکیب اعضای شورای ارزشیابی اضافه شدند.

براساس این گزارش، با انتخاب محمود رهبران، هنرمند خوشنویس یزدی، نام این هنرمند پرآوازه یزدی به ترکیب اعضای شورای ارزشیابی قبل که بیش از 25 سال سابقه خدمتی داشتند از جمله استادان امیرخانی، سلحشور، شیرازی و فلسفی، برای تصدی گری شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران اضافه شد.

احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همین مناسبت با همراهی رییس حوزه هنری یزد و برخی از هنرمندان با حضور در منزل استاد محمود رهبران با اهدا لوح سپاس، این عنوان ارزشمند را به وی تبریک گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند یزدی عضو شورای عالی ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران شد

هنرمند یزدی عضو شورای عالی ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران شد