مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:252024-01-01سياسي

سردرگمی والدین برای صدور شناسنامه نوزادان تازه رسیده


تاخیر در صدور شناسنامه نوزادان تازه متولد شده در استان فارس و شهر شیراز مشکلاتی را برای برخی والدین ایجاد کرده است، مشکلی که بر اساس گفته های مدیرکل ثبت احوال فارس ناشی از کمبود شدید نیرو در استان پهناور فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تعدادی از شهروندان با گلایه نسبت به اینکه شناسنامه فرزند تازه متولد شده شان در بازه زمانی 15 الی 20 روزه به دستشان می رسد به خبرگزاری فارس مراجعه کردند، مساله ای که به دلیل نداشتن کد ملی تا زمان صدور شناسنامه به ویژه برای نوزادانی که نیاز به بستری در بیمارستان دارند مشکل آفرین شده است.

این موضوع را از مدیرکل ثبت احوال استان فارس پیگیری کردیم .

سید عباس هاشمی با بیان اینکه کار به روال طبیعی خود در شعب صدور شناسنامه در سطح شیراز و فارس پیش می رود، به خبرنگار فارس گفت: استان پهناور فارس با 37 شهرستان باید 500 نفر نیرو داشته باشد در حالی که کل نیروهای ثبت احوال در استان 230 نفر هستند.

وی افزود: شعب ما در شهرستان ها که باید 15 تا 20 نفر نیرو داشته باشند، با سه چهار نفر اداره می شوند و بعضا در دو سه شیفت کار می کنند، در شیراز نیز شعب ما گاها با 2 نفر همه اقدامات را انجام می دهند و همین کمبود نیرو سرعت کار را کند می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی والدین برای صدور شناسنامه نوزادان تازه رسیده

سردرگمی والدین برای صدور شناسنامه نوزادان تازه رسیده