مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:102023-12-28سياسي

حماسه 9 دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه گفت: حماسه 9 دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت، نظام و آرمان های والای انقلاب است.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، روح الله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان امروز در جلسه برنامه ریزی هفته مقاومت و حماسه 9 دی اظهارداشت: در حقیقت حماسه 9 دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت و رهبری و میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب است که دشمنان نظام از این موضوع خشمگین بوده و هستند.

وی با بیان اینکه امسال مراسم سالگرد حماسه 9 دی را پر شورتر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد افزود: با وجود توطئه های و دسیسه های مستمر دشمنان، حضور حماسی و پر شور مردم شهرستان در برنامه ها بار دیگر آنها را مأیوس و ناامید خواهد کرد و همانند حضور حماسی 9 دی ماه سال 88 خط بطلانی بر تمامی برنامه های دشمنان خواهیم کشید.

معاون فرماندار سربیشه یادآور شد: دشمن از بصیرت، ولایت مداری و در صحنه بودن مردم در هراس است و مداوم برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی تلاش می کند.

نوری اضافه کرد: برای گرامیداشت حماسه 9 دی مراسم و اجتماع محوری را با حضور تمامی اقشار مردم، مدیران و کارکنان در محل مهدیه شهر سربیشه ساعت 10 صبح روز شنبه نهم دی ماه برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت است

حماسه 9 دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت است