مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:402024-01-05سياسي

فریاد مردم مومن شرق مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم و عکس


راهپیمایی مردم شرق مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان، با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، مسوولان و نمازگزاران برگزار و مردم برائت خود را از این جنایت اعلام کردند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، مردم ولایی و همیشه در صحنه شرق مازندران در شهرستان های بهشهر،  نکا و گلوگاه امروز جمعه  در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به خیایان ها آمده و انزجار خود را از این عمل نابخردانه اعلام کردند.

نمازگزاران نکایی در مصلای نکا فریاد برائت از این اقدام ناپسند و به خاک و خون کشیده شدن مظلومان حادثه گلزار شهدای کرمان را فریاد کردند.

گلوگاهی هم  با سردادن شعار مرگ بر تروریسم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و منافق، حمله به گلزار شهدای کرمان را اقدامی غیرانسانی عنوان کردند.

* اتحاد مسلمانان ریشه ظلم را می خشکاند ملک محمودی یکی از حاضران در این مراسم با اعلام اینکه باید ریشه های ترور در همه جهان خشکانده شود، به خبرنگار فارس گفت: در این ترور غیرانسانی، تعدادی زنان و کودکان و افراد بی گناه و مظلوم به شهادت رسیدند که تنها برای حضور در مراسم شهید سلیمانی در این مکان حضور داشتند.

وی افزود: سازمان های حقوق بشر همچون همیشه ساکت است و مظلومیت مردم بی دفاع همچنان باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد مردم مومن شرق مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم و عکس

فریاد مردم مومن شرق مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم و عکس