مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:522023-12-23اقتصادي

احیای یک واحد تولیدی در زمینه محصولات ملامینی


با پیگیری دادگستری استان تهران یک شرکت تولیدی در زمینه محصولات ملامینی با حدود 70 نفر نیروی کار مستقیم و غیرمستقیم به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران از احیاء یک واحد تولیدی در زمینه محصولات ملامینی، پروفیل و تزریق پلاستیک با پیگیری ها و اقدامات دستگاه قضا و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران خبر داد و گفت: دستگاه قضا به رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد مقاومتی و چرخه تولید ندارد، اما به جهت تاکیدات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست قوه قضاییه به منظور حمایت از چرخه تولید اقدامات و پیگیری های لازم را در راستای رفع موانع موجود در مسیر فعالیت واحد های تولیدی در دستور کار قرار داده است.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا، مجموعه قضایی استان تهران حمایت های حقوقی و قضایی از واحد های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده و به منظور تحقق این مهم از دو ید قدرتمند خود اعم از ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران نهایت استفاده را می برد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دادگستری کل استان تهران برای راه اندازی مجدد این شرکت عنوان کرد: شرکت مورد اشاره با موضوع فعالیت تولید محصولات ملامینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای یک واحد تولیدی در زمینه محصولات ملامینی

احیای یک واحد تولیدی در زمینه محصولات ملامینی