مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:502023-12-27پزشكي

ارائه خدمات توانبخشی بیمه سلامت به بیماران MPS همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از خدمات توانبخشی زیر پوشش بیمه سلامت برای افراد مبتلا به موکوپلی ساکاریدوز(MPS) خبر داد.

- فریبرز نیاستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ارائه خدمات توانبخشی به بیماران موکوپلی ساکاریدوز (MPS) از سوی بیمه سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی ، مشاوره و تجویز سمعک از جمله خدمات توانبخشی زیر پوشش بیمه سلامت برای این بیماران است.

وی با بیان اینکه صد درصد تعرفه خدمات درمانی در بخش دولتی و 80 درصد در بخش خصوصی توسط سازمان های بیمه گر پایه و صندوق بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می شود گفت: این بیمه شدگان در مراجعه به بخش غیردولتی تنها 20 درصد تعرفه را پرداخت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان تصریح کرد: افراد مبتلا به موکوپلی ساکاریدوز که در سامانه بیمه سلامت نشاندار شده اند، بدون محدودیت سنی، زیر پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارند.

  وی گفت: افراد با شماره گیری کد دستوری #1666* از طریق تلفن همراه خود می توانند از نوع بیمه پایه درمان و اعتبار آن مطلع شوند.

نیاستی اضافه کرد: افرادی که فاقد پوشش بیمه درمان پایه باشند، می توانند غیرحضوری و با ورود به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد برای بیمه شدن خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توانبخشی بیمه سلامت به بیماران MPS همدان

ارائه خدمات توانبخشی بیمه سلامت به بیماران MPS همدان