مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:302023-12-23اقتصادي

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مجوز نوسازی ناوگان راهداری چهار استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به تفویض اختیار این سازمان به چهار استان خوزستان، - رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: مجوز نوسازی ناوگان راهداری به چهار استان خوزستان، فارس، هرمزگان و اردبیل داده شد و عملیاتی شدن آن نیاز به حدود 8 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به تفویض اختیار این سازمان به چهار استان خوزستان، فارس، هرمزگان و اردبیل برای دریافت مجوز نوسازی ماشین آلات راهداری، گفت: اعتباری حدود 8 هزار میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان راهداری این چهار استان مورد نیاز است و استان خوزستان به تنهایی به هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان راهداری نیاز دارد.

وی افزود: برای نگهداشت 220 هزار کیلومتر راه، تقریباً نزدیک به 350 همت اعتبار نیاز است، این در حالی است که فقط 10 درصد از اعتباراتی که برای نگهداشت راه ها و مأموریت های سازمان نیاز است، در اختیار داریم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که در بخش راهداری کشور حدود 10 هزار کارگاه راهداری در سطح راه های کشور فعال است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مجوز نوسازی ناوگان راهداری چهار استان

اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مجوز نوسازی ناوگان راهداری چهار استان