مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:352024-01-06دانش

رتبه دوم ایران در تولید علوم انسانی، هنر و اجتماعی در کشورهای اسلامی


رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام گفت: جمهوری اسلامی ایران در تولید علم بین المللی در حوزه «علوم انسانی و هنر» و «علوم اجتماعی» در میان کشورهای اسلامی حائز رتبه دوم شد.

- رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام خبر داد رتبه دوم ایران در تولید علوم انسانی، هنر و اجتماعی در کشورهای اسلامی ایسنا/فارس رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام گفت: جمهوری اسلامی ایران در تولید علم بین المللی در حوزه علوم انسانی و هنر و علوم اجتماعی در میان کشورهای اسلامی حائز رتبه دوم شد.

رییس مؤسسه ISC امروز، 16 دی ماه درباره آخرین وضعیت تولید علم جمهوری اسلامی ایران در حوزه علوم انسانی و هنر و علوم اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران رتبه دوم را در تولید علم بین المللی در حوزه علوم انسانی و هنر و علوم اجتماعی در میان کشورهای اسلامی کسب کرد.

سیداحمد فاضل زاده افزود: سالانه حدود 150 هزار مقاله محققان ایرانی در پایگاه های ملی و بین المللی نمایه سازی می شود که بررسی تحلیلی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در پایگاه های استنادی بین المللی مانند Web of Science (WoS) نشان می دهد که حوزه های مهندسی، پزشکی و سلامت، کشاورزی و محیط زیست و علوم پایه سهم بیشتری در تولیدات علمی کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم ایران در تولید علوم انسانی، هنر و اجتماعی در کشورهای اسلامی

رتبه دوم ایران در تولید علوم انسانی، هنر و اجتماعی در کشورهای اسلامی