مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:002024-01-06سياسي

ماجرای اولین اربعین بعد ازصدام به روایت همرزم شهید سلیمانی


یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی خاطراتی از ماجرای حضور در سوریه هنگام آغاز فعالیت داعش و جبهه النصره و همچنین ماجرای اولین اربعین حسینی بعد از سقوط دولت صدام حسین را بازگو کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - عروج عجیب حاج قاسم سلیمانی رستاخیزی بود که عالم را سراسیمه کرد و لرزه ای مهیب بر اندام ساکنان کاخِ سیاهِ ظلم انداخت.

اینک در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها پای صحبت یار دیرینه خوزستانی اش سردار سالمی نشستیم تا از خاطرات شیرین او به قدر وسع مان پیمانه پر کنیم.

سردار سالمی 59 ساله و جانباز به رغم مشغله عجیب و غریبی که دارد با شنیدن اسم سردار سلیمانی دعوت مان را لبیک می گوید و با مهربانی به دفتر مهر می آید و مهر حاج قاسم را در دل هایمان پررنگ تر می کند، وی خاطرات دل نشینی از شهید سلیمانی می گوید که در ادامه آن را می خوانیم.

عبدالامیر سالمی می گوید: پاسداری 58 هستم، خوزستانی الاصل و اهل شادگان، کل مناطق از کردستان تا نوار مرزی بین ایران و ترکیه، نوار مرزی ایران و عراق و حتی سوریه، همه را گشته ام، وابسته به هیچ جا نیستم و هرچه مقام معظم رهبری دستور دهند پیرو خط ایشان هستم.

اواخر سال 59 که جنگ شروع شد، تشکیل سپاه به صورت تیپ و با نام های تیپ 37 نور وابسته به سپاه حمیدیه و تیپ لشکر هفت ولیعصر (عج) در خوزستان بود، پس از آن تیپ های جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اولین اربعین بعد ازصدام به روایت همرزم شهید سلیمانی

ماجرای اولین اربعین بعد ازصدام به روایت همرزم شهید سلیمانی