مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:102024-01-11سياسي

هوشنگ مرادی کرمانی: شبی که کتابم را تمام کردم داشتم دیوانه می شدم


آیین رونمایی و امضای کتاب های صوتی «ته خیار» و «شما که غریبه نیستید» با حضور هوشنگ مرادی کرمانی و همسرش ملوک بهروز در کوشک باغ هنر برگزار شد.

  - آیین رونمایی و امضای کتاب های صوتی ته خیار و شما که غریبه نیستید با حضور هوشنگ مرادی کرمانی و همسرش ملوک بهروز در کوشک باغ هنر برگزار شد.

  هوشنگ مرادی کرمانی می گوید: شبی که شما که غریبه نیستید را تمام کردم داشتم دیوانه می شدم اما هیچ وقت از آنچه واقعیت بوده و من در آن دخالت نداشتم خجالت نکشیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی و امضای کتاب های صوتی ته خیار و شما که غریبه نیستید با حضور هوشنگ مرادی کرمانی و همسرش ملوک بهروز در کوشک باغ هنر برگزار شد.

  در این برنامه منصور ضابطیان روایت کننده کتاب ته خیار و رضا خضرایی روایت کننده شما که غریبه نیستید بخش هایی از این کتاب ها را به صورت زنده اجرا کردند.

هوشنگ مرادی کرمانی ضمن تقدیر از روایت کننده های دو اثرش بیان کرد: شما که غریبه نیستید، می خواستم  کتاب شما که غریبه نیستید را خودم بخوانم اما سن و سالم این اجازه را نداد.

او ضمن تقدیر از ضابطیان و خضرایی، روایت کننده های دو اثرش گفت: رضا خضرایی 50 سال گوینده رادیو بوده است و روز اول چانه زنی داشتیم که تهرانی صحبت نکند و لهجه کرمانی بگیرد و روزهای آخر آنقدر در قالب لهجه کرمانی رفته بود که روای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشنگ مرادی کرمانی: شبی که کتابم را تمام کردم داشتم دیوانه می شدم

هوشنگ مرادی کرمانی: شبی که کتابم را تمام کردم داشتم دیوانه می شدم