مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:252023-12-22بين الملل

جمعیت الوفاق: پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی آمریکا خیانت به فلسطین است


معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: پیوستن رژیم آل خلیفه به ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ، خیانت به ملت فلسطین و امت های اسلامی و عربی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رسانه های بحرینی خبر دادند؛ شیخ حسین الدیهی عنوان کرده است: ملت بحرین در مقابل پیوستن به این ائتلاف که در حکم دفاع از منافع و جنایت های رژیم صهیونیستی و مشارکت در تنگ کردن محاصره ملت فلسطین است، نمی تواند سکوت کنند.

وی افزود: دولت بحرین با مشارکت در این ائتلاف کثیف، خود را در ریختن خون ملت فلسطین، شریک می کند.

الدیهی اظهار داشت: بحرین نباید ابزاری در رستای خدمت به اسراییل باشد و ما به عنوان ملت بحرین، نمی پذیریم که جزیی از این خیانت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رزمندگان یمنی تاکنون چند کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و یا کشتی هایی را که برای این رژیم حامل محموله بودند توقیف کرده و یا مورد هدف قرار داده اند و عملا دریای سرخ را فقط برای کشتی های رژیم صهیونیستی کاملا ناامن کرده اند و دیگر کشتی ها در امنیت کامل در حال حرکت هستند.

نکته مهم در ایجاد ائتلاف برای مقابله با ارتش و رزمندگان یمنی این است که این مساله نشان دهنده عجز رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت به ویژه انصارالله است، چرا که این مساله ثابت می کند که رژیم صهیونیستی حتی از تامین امنیت کشتی های خود عاجز است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت الوفاق: پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی آمریکا خیانت به فلسطین است

جمعیت الوفاق: پیوستن بحرین به ائتلاف دریایی آمریکا خیانت به فلسطین است