مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:402024-01-20اجتماعي

انتقاد از عدم پیشرفت مناسب طرح فنس کشی کریدور عبور یوزپلنگ


رییس کل دادگستری استان سمنان از عدم پیشرفت مناسب در اجرای طرح فنس کشی و اعمال محدودیت تردد در محورهای شرقی استان سمنان (میامی-عباس آباد) که با هدف جلوگیری از تلفات جاده ای یوزپلنگ های آسیایی پیشنهاد شده؛ - ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از عدم پیشرفت مناسب در اجرای طرح فنس کشی و اعمال محدودیت تردد در محورهای شرقی استان سمنان (میامی-عباس آباد) که با هدف جلوگیری از تلفات جاده ای یوزپلنگ های آسیایی پیشنهاد شده؛ انتقاد کرد.

محمدجعفر عبدالهی 30 دی ماه در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: علی رغم ورود قانونی دادگستری کل استان سمنان در موضوع صیانت از گونه های نادر حیات وحش شرق استان، متأسفانه نتایج مطلوبی در امر فنس کشی و پیشگیری از احتمال تلف شدن یوزپلنگ آسیایی اتفاق نیفتاده است.

وی بر ضرورت توجه بیشتر به هوای پاک و مقابله جدی با عوامل موثر بر بروز آلایندگی ها تاکید و خاطرنشان کرد: سه عنصر آب، خاک و هوا لازمه حیات بشر است و نمی توان با بی توجهی به این عناصر، حیات سالمی را انتظار داشت؛ بلکه تمام ارکان چرخه محیط زیست به هم وابسته و ضرورت صیانت از آن ها مهم است.

وی تصریح کرد: استان پهناور سمنان دارای اقلیم های طبیعی متنوعی است و این موهبت الهی به جاذبه های استان افزوده و باید نهادهای مسئول برای حفظ این جاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم پیشرفت مناسب طرح فنس کشی کریدور عبور یوزپلنگ

انتقاد از عدم پیشرفت مناسب طرح فنس کشی کریدور عبور یوزپلنگ