مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:002024-01-02سياسي

تلاش رسانه ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان نور گفت: رسانه ها برای برگزاری انتخاباتی پر شور و باشکوه و نیز تشویق مردم برای حضور حداکثری پای صندوق رای تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیداحمد رضوی ظهر امروز در جلسه توجیهی مسوولان ذی ربط، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی  و رسانه ای شهرستان در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: فضای مجازی همانطور که فرصت است می تواند تهدید هم باشد که ما فقط به جنبه های مثبت می نگریم و معمولا تهدیدات را در نظر نمی گیریم.

وی افزود: فضای مجازی برای تبلیغ له یا علیه نامزدها بسیار اثر گذار است و نقش دارد که لازم است به بایدها و نبایدهای آن توجه داشت.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه رسانه ها باید برای برگزاری انتخاباتی پر شور و باشکوه و نیز تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای تلاش کنند، خاطرنشان کرد: در قلم زدن و انعکاس اخبار شاید ناخواسته موجب تخریب افراد شویم که لازم است مراقبت کنیم و سبب دلسردی مردم نشویم.

این مسوول تصریح کرد: گمانه زنی ها چه با نیت و قصد و چه بدون نیت و قصد در باره تایید یا رد صلاحیت نامزدها قبل از اعلام مراجع ذیصلاح موجب تنش، دلسردی و ناامیدی می شود که فعالان رسانه ای به ویژه فضای مجازی باید مراقبت کنند زیرا در برابر مطالب منتشر شده پاسخگو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رسانه ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور

تلاش رسانه ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور