مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:132024-01-03بين الملل

مخالفت تگزاس با سیاست های مرزی دولت بایدن


دولت بایدن از دادگاه عالی آمریکا می خواهد تا به ماموران مرزی این کشور اجازه دهد که سیم خاردارهای نصب شده از سوی مرز مکزیک با این کشور را قطع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت بایدن از دادگاه عالی این کشور خواسته است تا به ماموران گشت مرزی اجازه دهد تا سیم خاردارهایی را که تگزاس در مرز ایالات متحده و مکزیک نصب کرده است، تخریب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتدپرس ، وزارت دادگستری آمریکا روز سه شنبه در رابطه با حکم دو ماه گذشته دادگاهی دیگر مبنی بر غیرقانونی بودن برداشتن سیم های خاردار در مرز با مکزیک درخواست تجدیدنظر اضطراری در باب این حکم را داده و از قضات خواسته است تا حکم استیناف ماه گذشته را به نفع تگزاس متوقف کنند، چرا که ماموران فدرال جهت اجرای سیاست های مهاجرتی دولت بایدن، مجبور به قطع سیم خاردارهای مورد نظر هستند.

این سیم خاردارها در شهر گراند در نزدیکی مرز ایگل پاس نصب شده است و تعداد زیادی از مهاجران در ماه های اخیر از دست ماموران گشت مرزی فرار و از آنجا عبور کردند.

پرونده مربوط به سیم خاردارهای ایالت تگزاس به رهبری جمهوری خواهان در مقابل دولت جو بایدن، رییس جمهور دموکرات آمریکا، بخشی از یک مبارزه گسترده تر بر سر اجرای قانون مهاجرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت تگزاس با سیاست های مرزی دولت بایدن

مخالفت تگزاس با سیاست های مرزی دولت بایدن