مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:402023-12-26اجتماعي

انتقاد رییس سازمان محیط زیست از وضعیت پژوهش مسایل زیست محیطی


رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به عدم بروزرسانی بسیاری از متغیرهای محیط زیستی کشور در طول سال های اخیر از از عملکرد برخی مراکز پژوهشی کشور در حوزه محیط زیست انتقاد کرد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به عدم بروزرسانی بسیاری از متغیرهای محیط زیستی کشور در طول سال های اخیر از از عملکرد برخی مراکز پژوهشی کشور در حوزه محیط زیست انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه صبح امروز در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سازمان حفاظت محیط زیست که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، بر ضرورت توجه بسیار جدی به امر پژوهش در سازمان حفاظت محیط زیست کشور تاکید کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به همه وظایف خود باید بیش از سایر دستگاه های کشور به مسئله پژوهش توجه کند و از همه مدیران سازمان می خواهم بسیار بیشتر از امروز به پژوهش های کاربردی که مشکلات کشور را حل می کند، توجه کنند چراکه پاسخ سوال ما در همین جمع پژوهشگران است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که مهم ترین تفاوت علم محیط زیست با سایر علوم، تغییرات شدید متغیرهای تاثیرگذار بر پژوهش ها است، اظهارکرد: عوامل تاثیرگذار بر پژوهش های محیط زیستی از جمله دمای هوا، بارندگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان محیط زیست از وضعیت پژوهش مسایل زیست محیطی

انتقاد رییس سازمان محیط زیست از وضعیت پژوهش مسایل زیست محیطی