مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:102023-12-31سياسي

برنامه های هفته مقاومت در رفسنجان اعلام شد


فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به اینکه هفته مقاومت از 12 دی آغاز می شود و تا 18 دی ماه ادامه دارد، گفت: در این هفته و همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به اینکه هفته مقاومت از 12 دی آغاز می شود و تا 18 دی ماه ادامه دارد، گفت: در این هفته و همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ محمد پساوند صبح امروز 10 دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مناسبت ها در طول سال، سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: برنامه های هدف گذاری شده امسال با محوریت مردم، مساجد، پایگاه ها و حوزه های بسیج، دانشگاه ها، مدارس، ادارات، موسسه ها، مجموعه های مردمی و سایر مجموعه های خصوصی و عمومی است.

سرهنگ پساوند بیان کرد: برنامه اصلی برگزاری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه برگزاری یادواره شهدای شهرستان در روز چهارشنبه 13 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 11 در مصلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته مقاومت در رفسنجان اعلام شد

برنامه های هفته مقاومت در رفسنجان اعلام شد