مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:402023-12-27سياسي

یک طرفه شدن جاده کندوان، نفس مردم را گرفته است


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد شدید از یک طرفه شدن جاده کندوان، گفت: این یک طرفه شدن نفس مردم منطقه را گرفته است و هیچ جا برای یک ساعت زودتر رسیدن مهمان، - ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد شدید از یک طرفه شدن جاده کندوان، گفت: این یک طرفه شدن نفس مردم منطقه را گرفته است و هیچ جا برای یک ساعت زودتر رسیدن مهمان، میزبان را خفه نمی کنند.

محمدعلی محسنی شامگاه سه شنبه 5 دی ماه در جلسه شورای اداری چالوس با حضور رییس کل دادگستری مازندران در سالن همایش های بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس برگزار شد، با بیان اینکه تنها در بهداشت و درمان پیشگیری بهتر از درمان نیست بلکه همه بخش ها از جمله اقتصاد برای جلوگیری از آسیبها نیازمند پیشگیری است، اظهار کرد: اگر اقتصادیون، سیاسیون و فرهنگیون ما به درستی عمل کنند به طور قطع حجم کار دستگاه قضا کمتر از این خواهد بود.

وی بخش اعظم آسیب ها و مشکلات را ناشی از ضعف عملکرد برخی دستگاه ها برشمرد و گفت: اگر مدیران به درستی عمل کنند نارضایتی مردم را به دنبال نخواهد داشت.

وی ضمن درخواست از دستگاه برای مجازات جایگزین برای کسانی که محکومیت مالی کمتری دارند، افزود: زندان نوشهر بیشتر از ظرفیت خود زندانی دارد و در کنار آن اصلا وضعیت مناسبی ندارد بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن جاده کندوان، نفس مردم را گرفته است

یک طرفه شدن جاده کندوان، نفس مردم را گرفته است