مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:402023-12-31سياسي

امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم گفت: متاسفانه در این زمینه ضعیف عمل کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع مسئولان گروه های جهادی حوزوی در دفتر نماینده ولی فقیه اظهار کرد: در شرایط فرهنگی موجود اگر موفقیتی وجود دارد محصول زحمات تک تک این جمع و امثال آنهاست.

وی با بیان اینکه با مراجعات متعددی از سوی گروه های تبلیغی و جهادی مواجه هستیم، یادآور شد: اگر اساسنامه و هیئت مدیره گروه های تبلیغی جهادی شکل گیرد و دبیری برای آن معرفی شود، مجموعه های جهادی با این مجمع ارتباط برقرار خواهند کرد و به میزان فعالیت ها نیز از آنها حمایت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه استان همدان با تأکید بر اینکه رصد فعالیت های گروه های جهادی از دیگر وظایف هیئت مدیره گروه های جهادی است، اظهار کرد: امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم.

وی با اینکه از نمایش فصل شیدایی می توان به عنوان کار خوب یاد کرد گفت: متاسفانه نتوانسته ایم عملیات مشترک فرهنگی که بتواند اذهان را با خود به خوبی همراهی کند را طراحی کنیم.

شعبانی با بیان اینکه این جمع باید نسبت به شناسایی آسیب ها و اولویت های هر یک از مناطق استان اقدام کند، گفت: با شناسایی نیازمندی های هر منطقه، باید بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم

امروز نیازمند عملیات مشترک فرهنگی هستیم