مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:202024-01-20اقتصادي

شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر اجرا می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از اجرای شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از اجرای شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال خبر داد.

هاشم علایی، 30 دی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این خبر اظهار کرد: برای حمایت از حضور سرمایه گذاران در عرصه تولید، نیازمند نگاه حمایتی و بسترسازی مناسب هستیم که تامین زیرساخت ها و ایجاد تاسیسات و امکانات مورد نیاز، از جمله ضروریات جذب و حمایت از سرمایه گذاران است.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه ای، نقش اساسی در هدایت و جذب سرمایه گذاری ها در استان ایفا می کند که باید تلاش شود با کمک مسئولان و دستگاه های خدمت رسان، کمبودها و کاستی های موجود در مسیر توسعه شهرک های صنعتی مرتفع شود.

علایی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، تاکنون 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای شبکه توزیع نیروی برق هستند که با توجه به گسترش روز افزون واحدهای تولیدی، تلاش می شود با همکاری شرکت برق استان، ظرفیت برق در شهرک های صنعتی نیز توسعه و افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر اجرا می شود

شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر اجرا می شود