مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:352024-01-19سياسي

مردم با حضور حداکثری در انتخابات معادلات دشمن را به هم خواهند زد


امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تمام توان خود را در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز 29 دی ماه در مصلی شهر ایلام، با تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ماه مبارک رجب اظهار گفت: امیدوارم خداوند متعال تبعیت از راه ائمه اطهار و توفیق بهره مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت را عیدی همه مومنان قرار دهد.

وی افزود: اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مردم ما خنده دار است، مردم ما در 11 اسفند ماه در پای صندوق رای پاسخ محکمی به آن ها خواهند داد و تمام معادلات آن ها را به هم خواهند زد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای و با تشکیل مجلس حداکثری موجب حل مشکلات موجود در جامعه و رفع گره های اقتصادی، معیشت و اشتغال خواهد شد.

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: مردم مسلمان و مبارز غزه با صبر خود به دشمن صهیونیستی و آمریکا فهمانند که زمان تحمیل اراده ی آن ها تمام شده است، اکنون حتی با پیشرفته ترین بمب ها و موشک ها، کشتن زنان و کودکان و با تخریب دانشگاه، کتابخانه، مدرسه مدرک مظلوم غزه را مغلوب اراده ی خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات معادلات دشمن را به هم خواهند زد

مردم با حضور حداکثری در انتخابات معادلات دشمن را به هم خواهند زد