مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:202024-01-13دانش

شروع فرایند نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی در دانشگاه علامه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر کامران شیوندی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده، نتایج نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی 1401 و 9 ماهه 1402، - مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و مشاور رییس دانشگاه علامه طباطبایی از شروع فرایند نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی در دانشکده ها و طراحی و تدوین کارنامه توصیفی برای تک تک گروه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر کامران شیوندی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده، نتایج نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی 1401 و 9 ماهه 1402، تا پایان دی ماه سال جاری اطلاع رسانی می شود.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و مشاور رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: فرایند نظارت و ارزیابی بر نحوه اجرای برنامه راهبردی دانشکده ها در سال 1401 و 9ماهه سال 1402 آغاز شده است و بر اساس یک برنامه زمان بندی، پیش بینی شده است که در پایان دی ماه سال جاری بتوانیم نتایج این نظارت و ارزیابی را به ذی نفعان دانشگاه اطلاع رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه راهبردی دانشگاه به صورت 100 درصدی توسط اعضای هیات علمی تدوین شده است، افزود: روح حاکم بر این برنامه راهبردی دو مقوله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع فرایند نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی در دانشگاه علامه

شروع فرایند نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی در دانشگاه علامه